Appelpop 2014 een groot succes!

Published at 2014-09-15 09:49:51

Fieldworks Direct BV was één van de A-sponsoren van het zeer geslaagde popfestival wat op 12 en 13 september plaatsvond op de Tielse Waalkade.
De 23e editie trok 125.000 bezoekers en was zonnig, gemoedelijk en sfeervol en mede dankzij het overweldigende artiestenaanbod een groot succes.

 

Op drie podia speelden in twee dagen tijd 26 acts, met als leading performers op het hoofdpodium onder andere Caro Emerald, Bløf en Kensington.
Daarnaast waren er spetterende optredens van nog veel meer aansprekende namen als Dotan, Kaiserchiefs, Van Velzen en Chef Special.
Meer dan 550 enthousiaste vrijwilligers waren op de been om het festival voor iedereen tot een succes te maken.
Met een aantal genodigden én de prijswinnaars van onze Durabook-Facebook actie beleefde Fieldworks Direct BV het festival vanaf het backstage VIP deck.
Een geweldige ervaring welke een optelsom was alle aanwezige succesfactoren; het heerlijke nazomerweer, sfeer en de sublieme acts.
De organisatie en alle betrokkenen hebben een topprestatie en een kwalitatief hoogstaand evenement neergezet.
Waarvoor onze welgemeende complimenten en dank!

Fieldworks Direct BV kan zich met haar brede assortiment van kwaliteitsproducten goed met dit evenement identificeren.
Wij zijn er dan ook trots op dat wij ons middels dit sponsorship aan een breed publiek hebben kunnen presenteren.

 
 

Appelpop 2014




Save the date: De 24e editie van Appelpop staat gepland op 11 en 12 september 2015!

 

 

 

 

 


  • Deskundig advies
  • Flexibiliteit
  • Oplossingen
Advies nodig?